Pojawiły się nowe trendy na rynku fotelików dziecięcych

Aktualności
Pojawiły się nowe trendy na rynku fotelików dziecięcych
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Najnowsze dane marki BabySafe zwracają uwagę na coraz bogatszą ofertę fotelików samochodowych dla dzieci. Pojawiły się nowe standardy oceny bezpieczeństwa fotelików, a sama oferta stała się bardziej przystępna dla przeciętnego Polaka.

Sytuacja epidemiologiczna na terenie kraju i redukcja połączeń lotniczy pozytywnie wpłynęła na częstotliwość podróży samochodem. Wzrastający ruch uliczny przekłada się na statystyki prowadzone przez funkcjonariuszy, według których aż 90% kierowców przypina foteliki dziecięce w nieprawidłowy sposób. Pojawiają się także trudności z dobraniem fotelika do wzrostu i wagi pociechy.

Jak podkreślają eksperci firmy BabySafe – rynek fotelików w Polsce staje się coraz bardziej dojrzały. Coraz częściej rodzice nie kierują się przede wszystkim ceną, lecz jakością. Między innymi oznacza to, że wzrasta świadomość wśród polskich kierowców, którzy przykładają większą uwagę do parametrów fotelików.

W okresie lockdownu sprzedaż praktycznie w całości przeniosła się do Internetu, ale po otwarciu gospodarki bardzo szybko wróciła do stanu sprzed pandemii. Możemy wręcz powiedzieć, że udział sklepów stacjonarnych jest w naszej sprzedaży wyższy niż przed pandemią. Klienci po prostu potrzebują specjalistycznej porady. Najzwyczajniej tracą orientację w natłoku mniej i bardziej ważnych danych, jakie można znaleźć w internecie .

– przekazała Agnieszka Winkel, Dyrektor Handlowy BabySafe S.A., właściciela marki BabySafe.

(By Pieter Kuiper – Trabajo propio, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=2944254)

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*