Hyundai nie bez powodu nazywany jest przodownikiem w dziedzinie ekomobilności. Marka zleciła właśnie napisanie piosenki znanej, brytyjskiej piosenkarce. Ren Harvieu podjęła wyzwanie, a utwór nosi tytuł „Electric Feels”. Wszystko to, by wesprzeć brytyjskich artystów i zaakcentować swoją pozycję wśród elektrycznych aut.
Ren Harvieu razem z Romeo Stodartem nagrali utwór „Electric Feels”, który został wykorzystany przez markę Hyundai do promowania swoich działań. Chcą oni zwrócić uwagę na szerokie możliwości, jakie niesie ze sobą produkcja pojazdów z napędem elektrycznym. Są na jak najlepszej drodze, a dzięki świeżemu utworowi, zrobi się o nich na pewno jeszcze głośniej!
Jak przyznaje sama artystka, piosenka to eksplozja sassy synth pop i czerpie inspirację z doświadczeń wokalistki, gdy ta przebywała na kwarantannie. Miasto zaczęło wydawać zupełnie inne dźwięki, a zanieczyszczenie powietrza znacznie spadło. Ren dodała także, że już przed jej oczami kreowała się zrównoważona przyszłość, w której powietrze byłoby czystsze, a drogi mniej zakorkowane.
Ta kampania ma na celu skłonienie ludzi do myślenia o środowisku i przejścia na energię elektryczną. Dla mnie to bardzo ważna wiadomość. – przyznaje Ren Harvieu.
Hyundai lubi mieć rękę na pulsie i zleca sporo niezależnych badań, a ostatnie wykonane przez firmę OnePoll pokazują, że muzyka pop była najpopularniejszym gatunkiem muzycznym, jakiego słuchali Brytyjczycy podczas kwarantanny. Na kolejnych miejscach znalazły się rock, klasyka, indie i dance.
Marka Hyundai ma na swoim koncie także dwa, bardzo popularne elektryczne samochody, NexoFuel Cell i Kona Electric. Cieszą się one sporym zainteresowaniem ze strony kierowców, a infrastruktura niezbędna do poruszania się takimi auta wciąż się rozwija. Wielu specjalistów przewiduje, że kolejne modele na rynku aut elektrycznych będą budziły coraz więcej emocji.
test